Wycieczka do Trójmiasta

Dnia 12 czerwca 2017 roku spotkaliśmy się wraz z rodzicami pod szkołą i z niecierpliwością czekaliśmy na przyjazd autobusu, który miał nas zawieźć na wycieczkę do Trójmiasta. :)

Udało się!!! Wyrwaliśmy się z domu, a przede wszystkim oderwaliśmy  od szkolnej rutyny:) Wsiedliśmy do autobusu... i się zaczęło...

Pierwszy etap naszej wyprawy stanowił zamek w Malborku, którego zwiedzanie dzięki sympatycznemu  przewodnikowi było miłe, przyjemne, ciekawe i zajmujące.

Jak zwykle z wielkim podnieceniem oczekiwaliśmy na moment zakwaterowania. Hotel przerósł nasze oczekiwania... pokoje były świetne, łazienki piękne, kuchnia zaoferowała wyśmienite i bardzo bogate menu.

Po kolacji z radością poszliśmy nad morze. A tam wiało i się działo...

Statystyka

Użytkowników:
Artykułów:
101
Odsłon artykułów:
43438

Kontakt z administratorem

Adres  na który przesyłać można materiały na stronę.

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.

Zagadki

Native RTL SupportW tej części pojawiać się będą zagadki, których rozwiązanie będzie nagradzane.

Ciekawostki

Docs / SupportDo tej pory odnotowano, że najcięższym człowiekiem był mieszkaniec USA Ion Broker i ważył 635 kg.

Natomiast najwyższym uważa się tez mieszkańca USA Roberta Perschinga, który mierzył 272 cm. Najwyższa kobieta to Chinka Cen Tin-Lian o wzroście 248 cm.